Elektrická kolobežka X-Scooters XT08
Kód: 483
Pôvodná cena bola: 1,637.12€.1,279.00€Aktuálna cena je: 1,279.00€.
Elektrická kolobežka X‑Scooters XT08 ponúka svižný ťah vďaka motoru 500 W a dosahuje maximálnu rýchlosť 30 km/h.
O napájanie sa stará lítiová batéria 48 V 10,4 Ah s efektívnym a spoľahlivým chodom.
Na jedno nabitie ponúka dojazd až 30 km, ideálne na rýchle mestské presuny.
Stabilitu a komfort zabezpečujú FAT plášte 20×4.0 spolu s predným odpružením (vidlica) pre plynulú jazdu.
Pre istotu ovládania nechýbajú kotúčové brzdy vpredu aj vzadu a prehľadný LCD displej na riadidlách.
Elektrická kolobežka X‑Scooters XT08 ponúka svižný ťah vďaka motoru 500 W a dosahuje maximálnu rýchlosť 30 km/h.
O napájanie sa stará lítiová batéria 48 V 10,4 Ah s efektívnym a spoľahlivým chodom.
Na jedno nabitie ponúka dojazd až 30 km, ideálne na rýchle mestské presuny.
Stabilitu a komfort zabezpečujú FAT plášte 20×4.0 spolu s predným odpružením (vidlica) pre plynulú jazdu.
Pre istotu ovládania nechýbajú kotúčové brzdy vpredu aj vzadu a prehľadný LCD displej na riadidlách.
- Doručenie ZADARMO pre vybrané produkty
- Predĺžená lehota na odstúpenie od zmluvy na 20 dní
- Servisné stredisko, rýchla oprava a vybavenie reklamácie
- Možnosť pozáručného servisu
Bicykel funguje perfektne, som veľmi spokojný.
Bicykel je zatiaľ výborný, ma skvelý silny motor a super sedačku, zatial spokojnosť.
Kugoo M4 PRO s 21 Ah batériou je veľmi dobrá elektrická kolobežka. Batéria vydrží bez problémov 65 až 70 km na jedno nabitie a to mám 92 kg. Motor je 500 wattový v zadnom kolese a je dostatočne silný aby išiel 90 kg jazdec na rovine okolo 40 až 41 km/h. Do kopca je to 15-17 km/h. Kolobežka má 3 rýchlostné stupne (prvý je do 25 km/h, druhý je do 35 km/h a tretí je do 45 km/h). Silné predné svetlá dobre osvetľujú cestu pred kolobežkou (mne po vybalení s krabice svietili trochu dohora - dá sa to ale pomocou skrutiek nastaviť tak aby svietili mierne dole). Zadné svetlo svieti pri brzdení alebo keď je zapnuté predné svetlo. Intenzita svietenia zadného svetla sa pri brzdení zvýši. Užitočné je že táto kolobežka má blinkre. Ovládajú sa na ľavej strane volantu. Veľmi zaujímavé je aj podsvietenie kolobežky LED diódami. V noci je potom kolobežka dobre viditeľná. Jazda je plynulá, lebo predné a aj zadné odpruženie pracuje dobre. Ja som našiel len dve drobné nevýhody. Nový obdĺžnikový displej je pekný ale za jasného slnečného dňa na ňom vidno len rýchlosť a nevidno rýchlostný stupeň (1 až 3) a ani nevidno stav nabitia (či vybitia) batérie. Za zamračeného počasia alebo v tieni pod stromami počas slnečného dňa je displej viditeľný celkom dobre. No a druhou nevýhodou je že sa tento nový model nedá spojiť s aplikáciou pre Android s názvom Kugoo. Výbornou vecou je priložené sedadlo. Na dlhších cestách je určite lepšie sedieť ako dlho stáť na kolobežke. Sedadlo je mäkké a v celku dosť pohodlné. Volant je široký cez 60 cm a rýchlostná páčka je umiestnená pod displejom a ovláda sa palcom pravej ruky. Celkovo som z touto kolobežkou spokojný a môžem ju odporučiť na kúpu. Za cenu 506 eúr je to výhodná kúpa.
Mám najazdené 2200km a dojazd je stále 50km teraz som prvý krát menil pneu. Vynikajúca 👍
Dobrý deň dneska mi prišla úžasná kolobežka s neskutočným výkonom,dizajnom a doručenie bolo do 48h..môžem každému doporučit Kukirin G4 Max, vlajková loď tejto spoločnosti
Výborná komunikácia.vsetko podľa dohody.odporucam
Používam ho len pár dní ale aj tak dám malú recenziu. Tento bicykel som kúpil ako náhradu už za dosluhujúci Kugoo Kirin V1 ktorý mal 400 wattový motor a rovnakú 7,5 Ah batériu. Výhod je dosť.
Výhody oproti KuKirin V1
1. Má odpružený prednú vidlicu
2. Má sklápacie pedále
3. Zadné svetlo je už od výrobcu a je napojené na hlavnú batériu (netreba dokupovať a vkladať tužkové batérie)
4. Má vstavaný displej kde ukazuje aktuálnu rýchlosť, odjazdené kilometre, stav batérie a režim ECO, NORM, a HIGH. Starý KuKirin mal iba 4 ledky ukazujúce stav batérie
5. Dá sa zapnúť a vypnúť na diaľku Bluetooth ovládačom
6. Batéria je odnímateľná a dá sa teda nabíjať mimo bicykla
7. DYU A5ku možno zložiť tak že sa povolí páčka v strede rámu a bicykel sa dá akoby prelomiť napolovicu.
Nevýhody voči KuKirin V1:
1. Hlavná nevýhoda je že Dyu A5 má len 350 wattovú batériu a Kukirin V1 mal 400 wattovú batériu. Tých 50 wattow rozdiel sa mi zdal nepodstatný. Opak je pravdou. Dyu A5 ide pomalšie na rovine ale nie zase moc výrazne. Hlavný problém je jazda do kopca. Niektoré kopce čo som zvládol s KuKirin V1 zdolať bez pomoci pedálov sa už Dyu A5 musia zdolávať za asistencie pedálov lebo motor na moju váhu 95 kg prosto nestačí.
2. Druhá nevýhoda je vyššia hmotnosť Dyu A5 a to 22,4 kg oproti KuKirin V1 kde bola hmotnosť len 18 kg. Teda Dyu A5ka je o 4,4 kg ťažšia ale pritom má slabší motor o 50 wattov.
3. Nevýhoda je že Dyu A5ka má tempomat ktorý sa zapne už po 5 sekundách jazdy rovnakou rýchlosťou. Nijako na to neupozorní (zvukom a ani bliknutím displeja). Tempomat potom udržuje konštatnú rýchlosť až do stlačenia bzdovej páčky. Ak zabudnete že idete na tempomat môže byť z toho aj nehoda. Nenašiel som možnosť ako tempomat vypnúť.
Celkovo som s DYU A5 spokojný len pozor na rýchlo sa zapínajúci tempomat a na len 350 wattový motor. Ak máte 95 kg ako mám ja, tak na bezproblémovú jazdu do kopca zabudnite. Za cenu okolo 590 - 620 eúr sa dá tento mini elektrobicykel doporučiť.
Veľmi spokojný
Bicykel bol doručený v obrovskej a ťažkej krabici. Musel som počkať na pomoc so znesením, jeden to neodnesie. Aj keď sa mi najviac páčila čierna farba, kúpil som nakoniec oranžový, nech ma lepšie vidia šoféri áut :-)
Obrázky na webstránkach sú hodne zavádzajúce: očakával som bicykel v štýle skladačiek ESKA, ale teda bicykel je riadny kus "železa". Až po poskladaní som uznal, že deklarovaná nosnosť 150kg je úplne reálna (ja mám 185cm/106kg).
Takže po vybalení som skontroloval precízne zabalený obsah, všetko sedelo. Bicykel som skladal podľa videa na YT na linke https://www.youtube.com/watch?v=gBCQ8N76Ue8 a skladanie prebehlo bez najmenších problémov.
Dofúkal som kolesá, predné na 1,5 a zadné na 1,8 Bar.
Prekvapila ma úplne suchá reťaz - má byť typu KMZ. Netuším, čo to je a či sa takáto reťaz má alebo nemá mazať, pre istotu som ju decentne naolejoval olejom na reťaze :-)
Prvé nabíjanie trvalo asi 4 hodiny, nabíjačka bola niečo viac teplá ako vlažná, batéria úplne studená (nabíjal som ju vytiahnutú z bicykla).
No a prvá jazda ma úplne očarila: na rovnej ceste som vôbec nepoužíval pedále, nechal som to na motor. Vyskúšal som všetkých 5 režimov jazdy, na piatom som na rovnej asfaltke dosiahol rýchlosť niečo cez 40 km/h. Otestoval som aj jazdu do strmšieho kopca, ale tu som si už musel pomôcť pedálmi, ale ozaj iba tak, aby sa nepovedalo a bicykel ma vytiahol do asi 2 km dlhého stúpania na asfaltke úplne bravúrne. Horšie to bolo dolu kopcom: tie brzdy nemajú potrebnú účinnosť, takže radšej treba ísť pomalšie a opatrnejšie. Oni síce zabrzdia, ale nie tak efektívne, ako by som čakal.
Batériu teda nabíjam doma, bicykel mám v pivnici bytovky, kde je na schodoch do pivnice kus dosky v úlohe "rampy". Dolu bicykel s obomi brzdami v pohode ubrzdím, hore vyjde (samozrejme po vložení batérie) bicykel na 1 stupni v pohode sám.
Na zadný nosič som si ešte za 12,90 € dokúpil oceľový košík s montážou napevno https://www.sportservis.sk/tasky-na-nosic/zadny-kosik-kellys-city-rear/
Čo sa týka LCD displeja, to ovládanie je dosť ťažkopádne, ale dá sa rýchlo pochopiť a nastaviť konfigurácia bicykla podľa potreby. Snáď iba resetovanie cesty mohlo byť v prvom menu.
Takže resumé: ak vám nevadí troška vyššia váha bicykla a až na tie troška slabšie brzdy hodnotím bicykel ako vynikajúci, jednoducho za málo peňazí veľmi veľa muziky a bicykel doporučujem.
Nemám čo vytknúť po zmene v nastaveniach 80km/h proste oranžová raketa
Komfortne dodanie v kratkom case od objednavky, vyuzil som dobierku. Po zlozeni uzivam Eleglige velmi kratku dobu, ale zatial maximalna spokjonost, funguje velmi dobre. Odporucam.
Všetko super,bicykel šlape ako má. Doručenie na druhý deň,všetko pekne zabalené.Super,odporučam.
Dakujem za ústretovosť výborný obchod ochota poradiť vsetko je bez problemov rýchlosť a spoľahlivosť spokojnost súper
Trochu dlhšie dodanie cez 2 týždne keď ho nemajú skladom ale veľká spokojnosť. Po zoskladani vypadá Lankeleisi mg740plus nadupane. Veľmi dobrá komunikácia obchodu.
Paraada, je rychly skladanie je jednoduche a dizajn super.
Som spokojný s kúpou.
Rýchle dodanie, bicykel perfektný, ocko je veľmi spokojný.
Presne podľa očakávania. Sedadlo trocha tvrdšie, ale to nie je až taká veľká vada, asi stačí len zviknúť si. Zatiaľ veľká spojnosť. Odporúčam.
Zazitok z kazdej jazdy vyborny tah stabilita sklopis das do auta a jazdis na najkrajsich miestach 👍
Exppresné dodanie (123kuriér/odprúčam!) bike super kvalita aj výkon za dobrú cenu . Ešte sa len "zoznamujeme" ale vrelo odporúčam !
Sialene rychly stroj 😀. Rozmyslal som nad tou silnejsou variantou ale toto ma uplne dostalo. Prve pocity po zopar km absolutne dokonale. V podstate je to elektricky moped 😀. Bravo! Na nakupy absolutne idealne. Len by potesil navod. Kiekto to ma za hodku poskladane mne to trvalo dve a s poriadnou davkou nadavok. Este ze mame YT
Zatiaľ veľká spokojnosť
Bicykel splnil zatiaľ všetky očakávania, je pohodlný. Zabalený prišiel precízne, montáž trvala do pol hodiny podľa videa z YouTube. Momentálne nabehne 60 km + a ubudlo len jedna palička baterie na displeji. V teréne výborný
Som spokojný ďakujem
Všetko v najlepšom poriadnu
Super
Vďaka robustným 20×4.0 pneumatikám zvláda kolobežka istú jazdu po meste aj na spevnených chodníkoch. O svižné rozjazdy sa stará výkonný 500 W motor, ktorý dodáva plynulý ťah. Pre denné dochádzanie poteší maximálna rýchlosť 30 km/h, vhodná na rýchle presuny. Trasy naprieč mestom zvládnete s rezervou vďaka dojazd až 30 km pri úspornej jazde. Pevná konštrukcia bez problémov unesie nosnosť 150 kg, takže zvládne aj batožinu či nákup.
Na riadidlách máte všetko dôležité pod kontrolou cez LCD displej so základnými jazdnými informáciami. Bezpečné spomalenie zaistí kotúčové brzdy vpredu aj vzadu s presným dávkovaním. V šere aj v noci oceníte predné a zadné osvetlenie pre lepšiu viditeľnosť. Nerovnosti a dlažbu zjemňuje odpruženie predného kolesa, ktoré zvyšuje komfort. Ovládanie vyhovuje širokému spektru jazdcov a počíta s výška jazdca 130–200 cm.
Srdcom pohonu je lítiová batéria 48 V 10,4 Ah, ktorú jednoducho dobijete doma aj v práci. Od nuly po plno trvá nabíjanie 4–6 hodín, ideálne cez noc. Efektívny a spoľahlivý chod prináša bezkartáčový motor s nízkou údržbou. Napriek robustnej konštrukcii zostáva manipulácia príjemná vďaka hmotnosť 29 kg. Reálny dojazd ovplyvňuje štýl jazdy, terén a pravidelná údržba batérie, ktoré pomáhajú udržať kapacitu v kondícii.
Stabilný záber a plynulé zrýchlenie
Zadný nábojový pohon prenáša záber priamo do kolesa, takže rozjazdy aj zrýchlenie sú plynulé a dobre kontrolovateľné. Tuhé spracovanie spolu s hliníkovou doskou nášľapu pomáha udržať pevnú stopu na drsnejšom povrchu. Širšie plášte zvyšujú kontaktnú plochu s podkladom a zlepšujú prenos sily bez zbytočného prešmyku. Aj pri vyššom zaťažení zostávajú reakcie na plyn predvídateľné a riadenie iste drží smer.
Praktické nabíjanie a jednoduchá starostlivosť
Lítiový akumulátor nabijete v bežnej zásuvke dodaným adaptérom, takže dobitie zvládnete doma aj v práci. Pri dlhšom odstavení výrobca odporúča batériu nenechávať úplne vybitú, skladovať ju v suchu a približne raz za 30 dní ju doplniť, aby zostala v dobrej kondícii. Kolobežka prichádza v prepravnej krabici v čiastočne rozloženom stave; po zložení môžete batériu hneď dobiť a vyraziť. Celý systém je navrhnutý tak, aby bol nenáročný na bežnú obsluhu.
Istota postoja a pohodlné ovládanie
Platforma s dĺžkou 35 cm dáva dosť miesta na prirodzený postoj a jednoduché striedanie nôh. Predná časť je navrhnutá tak, aby zjemnila drobné nerovnosti, takže do rúk preniká menej vibrácií a vedenie smeru je pokojné. Široké plášte s výrazným dezénom pridávajú stabilitu pri prejazdoch dlažbou aj štrkom. Ovládacie prvky zostávajú po ruke, takže manévrovanie v meste je pohodlné a isté.
Obsah balenia
* Skutočný obsah sa môže líšiť podľa variantu.
Montáž a prvé nastavenie
Rozbalenie
Krabicu položte na rovný podklad, opatrne vyberte všetky diely a ochranné výplne a skontrolujte, či nič nechýba ani nie je poškodené. Pripravte si nástroje z balenia a odložte malý spojovací materiál na jedno miesto, aby sa nestratil.
Produkt je dodávaný v demontovanom stave pre jednoduchú montáž.
Skladanie
Umiestnite stĺpik riadidiel do správnej polohy, vyrovnajte riadidlá a dotiahnite skrutky podľa pokynov v návode. Skontrolujte usadenie kolies, nastavenie bŕzd a dofúkajte plášte na tlak uvedený na bočnici plášťa. Presvedčte sa, že žiadne káble nie sú pricviknuté a všetky skrutky sú pevne dotiahnuté.
Postupujte podľa návodu k modelu XT07/XT08.
Kontrola & prvá jazda
Pred prvou jazdou batériu úplne dobijte, aktivujte systém, a v krátkej skúšobnej jazde otestujte brzdenie i akceleráciu. Po pár stovkách metrov skontrolujte znova dotiahnutie skrutiek a tlak v plášťoch. Jazdu začnite v bezpečnom priestore bez premávky, kým si zvyknete na reakcie kolobežky.
Výrobca odporúča batériu pravidelne dobíjať a nenechávať ju dlhodobo úplne vybitú.
Najčastejšie otázky
Je táto kolobežka určená na jazdu po verejných komunikáciách?
Je nabíjačka súčasťou balenia?
Ako sa starať o batériu, keď kolobežku dlhšie nepoužívam?
Aké sú rozmery prepravnej krabice?
Aká je dĺžka nášľapu?
Čo skontrolovať po zložení pred prvou jazdou?

Preprava a priebeh doručenia
Produkty odosielame výhradne kuriérskou službou. Po odoslaní zásielky obdržíte sledovacie údaje a kuriér vás bude informovať o doručení. Ak je tovar skladom, obvyklé doručenie prebieha v priebehu nasledujúceho pracovného dňa. Presné „Predbežné dodanie“ sa zobrazuje priamo pri produkte.
Platba pri doručení
Platba pri doručení je možná v hotovosti alebo kartou (podľa možností kuriéra). Dostupnosť platobných metód uvidíte v košíku/pokladni.- Kuriér vás kontaktuje v deň doručenia.
- Ak potrebujete zmeniť termín alebo adresu, urobte to prosím cez odkaz v SMS/e-maile od dopravcu.
- Pri doručení na dobierku majte pripravenú hotovosť alebo kartu (podľa možností kuriéra).
- Po prevzatí si zásielku skontrolujte – v prípade poškodenia spíšte s kuriérom protokol.
Osobný odber & testovanie
Osobný odber nie je možný – nemáme pokladňu ani kapacitu obsluhovať zákazníkov osobne. Tovar zasielame iba kuriérom. Nemáme kamennú predajňu, iba sklad, preto neponúkame možnosť produkt pred kúpou vidieť či otestovať.
Vrátenie tovaru
Zákazník môže tovar vrátiť do 20 dní bez udania dôvodu. Vrátený produkt musí byť nepoužitý a v pôvodnom balení. Postup na vrátenie vám pošleme na vyžiadanie – stačí nás kontaktovať.
OTÁZKY A ODPOVEDE



Recenzie
Zatiaľ nie sú žiadne recenzie