Elektrické bicykle spájajú slobodu klasického pedálovania s inteligentnou podporou motora – v meste skrátia dochádzku, v kopcoch Slovenska ušetria sily a na výlete pridajú poriadnu porciu zábavy. Vďaka plynulej asistencii sa rýchlejšie rozbiehate, jazdíte dlhšie a prichádzate do cieľa bez zbytočného potenia. Či už hľadáte mestský e‑bike na každodenné presuny, trekkingový elektrobicykel na zmiešané trasy alebo horský e‑bike do terénu, v ponuke nájdete riešenie pre rôzne štýly jazdy aj rozpočet.
Moderné pohony (stredové aj v náboji) poskytujú prirodzený záťah a tichý chod, pričom bežné pedelecy asistujú až do cca 25 km/h a využívajú motory s nominálnym výkonom okolo 250 W. Kapacita batérie (udávaná vo Wh) priamo ovplyvňuje dojazd – v praxi obvykle 40–150 km podľa profilu trasy, hmotnosti jazdca, zvoleného režimu a počasia. Odnímateľná batéria uľahčí nabíjanie doma či v kancelárii a bežné nabitie trvá približne 3–6 hodín.
Pri výbere sledujte nielen dizajn, ale aj výbavu na slovenské podmienky: hydraulické kotúčové brzdy pre istotu v zjazdoch, vhodné plášte na dlažbu aj štrk, osvetlenie do skorých rán a blatníky či nosiče na každodenné používanie. Myslite aj na servis a dostupnosť dielov, ergonómiu posedu a celkovú hmotnosť bicykla. V zime počítajte s nižším dojazdom a batériu chráňte pred mrazom – odmenou bude dlhá životnosť a spoľahlivá prevádzka počas celej sezóny.
Kľúčové výhody
Ľahšia jazda do kopca a vyššia priemerná rýchlosť bez extrémnej námahy – ideálne do kopcovitých oblastí aj pri protivetre.
Úspora času a nákladov na dochádzku; lacné kilometre, žiadne zápchy a nulové emisie pri jazde.
Komfort a bezpečnosť: stabilný rám, široké plášte, hydraulické brzdy a integrované svetlá pre celodennú prevádzku.
Ako vybrať
Určte si použitie: mestský, trekkingový, horský, skladací alebo cargo e‑bike. Podľa terénu voľte geometriu, šírku plášťov a odpruženie.
Batéria a motor: kapacita v Wh pre želaný dojazd, krútiaci moment pre ťah do kopcov, stredový vs. nábojový pohon podľa preferencie jazdného pocitu.
Výbava a ergonómia: veľkosť rámu, nastaviteľnosť posedu, kvalita bŕzd a prevodov, osvetlenie, nosiče, hmotnosť a nosnosť; myslite na servis na Slovensku.
Pri rovinatejšej trase a úspornej asistencii býva dojazd vyšší, v kopcoch, proti vetru a v zime klesá. Orientačne 40–150 km podľa kapacity batérie, hmotnosti jazdca a zvoleného režimu.
Komponenty sú voči dažďu chránené, ponáranie však nie je vhodné. Po mokrej jazde osušte bicykel, premažte reťaz a skontrolujte brzdy.
Udržiavajte ju v rozmedzí približne 20–80 %, neskladujte dlhodobo vybitú, chráňte pred mrazom a nabíjajte pri izbovej teplote. Tým predĺžite jej životnosť.
Pre bežné pedelecy s asistenciou do 25 km/h sa spravidla nevyžaduje vodičské oprávnenie; vždy však dodržiavajte miestne predpisy. Rýchlejšie kategórie môžu mať iné požiadavky.
Áno, s vhodným nosičom, sedačkou či prívesom a rešpektovaním limitu nosnosti. Pred jazdou skontrolujte uchytenie doplnkov a účinnosť bŕzd.
Elektrické bicykle spájajú slobodu klasického pedálovania s inteligentnou podporou motora – v meste skrátia dochádzku, v kopcoch Slovenska ušetria sily a na výlete pridajú poriadnu porciu zábavy. Vďaka plynulej asistencii sa rýchlejšie rozbiehate, jazdíte dlhšie a prichádzate do cieľa bez zbytočného potenia. Či už hľadáte mestský e‑bike na každodenné presuny, trekkingový elektrobicykel na zmiešané trasy alebo horský e‑bike do terénu, v ponuke nájdete riešenie pre rôzne štýly jazdy aj rozpočet.
Moderné pohony (stredové aj v náboji) poskytujú prirodzený záťah a tichý chod, pričom bežné pedelecy asistujú až do cca 25 km/h a využívajú motory s nominálnym výkonom okolo 250 W. Kapacita batérie (udávaná vo Wh) priamo ovplyvňuje dojazd – v praxi obvykle 40–150 km podľa profilu trasy, hmotnosti jazdca, zvoleného režimu a počasia. Odnímateľná batéria uľahčí nabíjanie doma či v kancelárii a bežné nabitie trvá približne 3–6 hodín.
Pri výbere sledujte nielen dizajn, ale aj výbavu na slovenské podmienky: hydraulické kotúčové brzdy pre istotu v zjazdoch, vhodné plášte na dlažbu aj štrk, osvetlenie do skorých rán a blatníky či nosiče na každodenné používanie. Myslite aj na servis a dostupnosť dielov, ergonómiu posedu a celkovú hmotnosť bicykla. V zime počítajte s nižším dojazdom a batériu chráňte pred mrazom – odmenou bude dlhá životnosť a spoľahlivá prevádzka počas celej sezóny.
Kľúčové výhody
Ľahšia jazda do kopca a vyššia priemerná rýchlosť bez extrémnej námahy – ideálne do kopcovitých oblastí aj pri protivetre.
Úspora času a nákladov na dochádzku; lacné kilometre, žiadne zápchy a nulové emisie pri jazde.
Komfort a bezpečnosť: stabilný rám, široké plášte, hydraulické brzdy a integrované svetlá pre celodennú prevádzku.
Ako vybrať
Určte si použitie: mestský, trekkingový, horský, skladací alebo cargo e‑bike. Podľa terénu voľte geometriu, šírku plášťov a odpruženie.
Batéria a motor: kapacita v Wh pre želaný dojazd, krútiaci moment pre ťah do kopcov, stredový vs. nábojový pohon podľa preferencie jazdného pocitu.
Výbava a ergonómia: veľkosť rámu, nastaviteľnosť posedu, kvalita bŕzd a prevodov, osvetlenie, nosiče, hmotnosť a nosnosť; myslite na servis na Slovensku.
Pri rovinatejšej trase a úspornej asistencii býva dojazd vyšší, v kopcoch, proti vetru a v zime klesá. Orientačne 40–150 km podľa kapacity batérie, hmotnosti jazdca a zvoleného režimu.
Komponenty sú voči dažďu chránené, ponáranie však nie je vhodné. Po mokrej jazde osušte bicykel, premažte reťaz a skontrolujte brzdy.
Udržiavajte ju v rozmedzí približne 20–80 %, neskladujte dlhodobo vybitú, chráňte pred mrazom a nabíjajte pri izbovej teplote. Tým predĺžite jej životnosť.
Pre bežné pedelecy s asistenciou do 25 km/h sa spravidla nevyžaduje vodičské oprávnenie; vždy však dodržiavajte miestne predpisy. Rýchlejšie kategórie môžu mať iné požiadavky.
Áno, s vhodným nosičom, sedačkou či prívesom a rešpektovaním limitu nosnosti. Pred jazdou skontrolujte uchytenie doplnkov a účinnosť bŕzd.
DYU C9 je elektrické kolo vybavené 250W motorom, ktorý dosahuje…
Henrich Paur
Overený vlastník
4/5
Kugoo M4 PRO s 21 Ah batériou je veľmi dobrá elektrická kolobežka. Batéria vydrží bez problémov 65 až 70 km na jedno nabitie a to mám 92 kg. Motor je 500 wattový v zadnom kolese a je dostatočne silný aby išiel 90 kg jazdec na rovine okolo 40 až 41 km/h. Do kopca je to 15-17 km/h. Kolobežka má 3 rýchlostné stupne (prvý je do 25 km/h, druhý je do 35 km/h a tretí je do 45 km/h). Silné predné svetlá dobre osvetľujú cestu pred kolobežkou (mne po vybalení s krabice svietili trochu dohora - dá sa to ale pomocou skrutiek nastaviť tak aby svietili mierne dole). Zadné svetlo svieti pri brzdení alebo keď je zapnuté predné svetlo. Intenzita svietenia zadného svetla sa pri brzdení zvýši. Užitočné je že táto kolobežka má blinkre. Ovládajú sa na ľavej strane volantu. Veľmi zaujímavé je aj podsvietenie kolobežky LED diódami. V noci je potom kolobežka dobre viditeľná. Jazda je plynulá, lebo predné a aj zadné odpruženie pracuje dobre. Ja som našiel len dve drobné nevýhody. Nový obdĺžnikový displej je pekný ale za jasného slnečného dňa na ňom vidno len rýchlosť a nevidno rýchlostný stupeň (1 až 3) a ani nevidno stav nabitia (či vybitia) batérie. Za zamračeného počasia alebo v tieni pod stromami počas slnečného dňa je displej viditeľný celkom dobre. No a druhou nevýhodou je že sa tento nový model nedá spojiť s aplikáciou pre Android s názvom Kugoo. Výbornou vecou je priložené sedadlo. Na dlhších cestách je určite lepšie sedieť ako dlho stáť na kolobežke. Sedadlo je mäkké a v celku dosť pohodlné. Volant je široký cez 60 cm a rýchlostná páčka je umiestnená pod displejom a ovláda sa palcom pravej ruky. Celkovo som z touto kolobežkou spokojný a môžem ju odporučiť na kúpu. Za cenu 506 eúr je to výhodná kúpa.
Mám najazdené 2200km a dojazd je stále 50km teraz som prvý krát menil pneu. Vynikajúca 👍
pred 6 mesiacov
Marek Hangody
Recenzent
5/5
Dobrý deň dneska mi prišla úžasná kolobežka s neskutočným výkonom,dizajnom a doručenie bolo do 48h..môžem každému doporučit Kukirin G4 Max, vlajková loď tejto spoločnosti
Používam ho len pár dní ale aj tak dám malú recenziu. Tento bicykel som kúpil ako náhradu už za dosluhujúci Kugoo Kirin V1 ktorý mal 400 wattový motor a rovnakú 7,5 Ah batériu. Výhod je dosť.
Výhody oproti KuKirin V1
1. Má odpružený prednú vidlicu
2. Má sklápacie pedále
3. Zadné svetlo je už od výrobcu a je napojené na hlavnú batériu (netreba dokupovať a vkladať tužkové batérie)
4. Má vstavaný displej kde ukazuje aktuálnu rýchlosť, odjazdené kilometre, stav batérie a režim ECO, NORM, a HIGH. Starý KuKirin mal iba 4 ledky ukazujúce stav batérie
5. Dá sa zapnúť a vypnúť na diaľku Bluetooth ovládačom
6. Batéria je odnímateľná a dá sa teda nabíjať mimo bicykla
7. DYU A5ku možno zložiť tak že sa povolí páčka v strede rámu a bicykel sa dá akoby prelomiť napolovicu.
Nevýhody voči KuKirin V1:
1. Hlavná nevýhoda je že Dyu A5 má len 350 wattovú batériu a Kukirin V1 mal 400 wattovú batériu. Tých 50 wattow rozdiel sa mi zdal nepodstatný. Opak je pravdou. Dyu A5 ide pomalšie na rovine ale nie zase moc výrazne. Hlavný problém je jazda do kopca. Niektoré kopce čo som zvládol s KuKirin V1 zdolať bez pomoci pedálov sa už Dyu A5 musia zdolávať za asistencie pedálov lebo motor na moju váhu 95 kg prosto nestačí.
2. Druhá nevýhoda je vyššia hmotnosť Dyu A5 a to 22,4 kg oproti KuKirin V1 kde bola hmotnosť len 18 kg. Teda Dyu A5ka je o 4,4 kg ťažšia ale pritom má slabší motor o 50 wattov.
3. Nevýhoda je že Dyu A5ka má tempomat ktorý sa zapne už po 5 sekundách jazdy rovnakou rýchlosťou. Nijako na to neupozorní (zvukom a ani bliknutím displeja). Tempomat potom udržuje konštatnú rýchlosť až do stlačenia bzdovej páčky. Ak zabudnete že idete na tempomat môže byť z toho aj nehoda. Nenašiel som možnosť ako tempomat vypnúť.
Celkovo som s DYU A5 spokojný len pozor na rýchlo sa zapínajúci tempomat a na len 350 wattový motor. Ak máte 95 kg ako mám ja, tak na bezproblémovú jazdu do kopca zabudnite. Za cenu okolo 590 - 620 eúr sa dá tento mini elektrobicykel doporučiť.
Bicykel bol doručený v obrovskej a ťažkej krabici. Musel som počkať na pomoc so znesením, jeden to neodnesie. Aj keď sa mi najviac páčila čierna farba, kúpil som nakoniec oranžový, nech ma lepšie vidia šoféri áut :-)
Obrázky na webstránkach sú hodne zavádzajúce: očakával som bicykel v štýle skladačiek ESKA, ale teda bicykel je riadny kus "železa". Až po poskladaní som uznal, že deklarovaná nosnosť 150kg je úplne reálna (ja mám 185cm/106kg).
Takže po vybalení som skontroloval precízne zabalený obsah, všetko sedelo. Bicykel som skladal podľa videa na YT na linke https://www.youtube.com/watch?v=gBCQ8N76Ue8 a skladanie prebehlo bez najmenších problémov.
Dofúkal som kolesá, predné na 1,5 a zadné na 1,8 Bar.
Prekvapila ma úplne suchá reťaz - má byť typu KMZ. Netuším, čo to je a či sa takáto reťaz má alebo nemá mazať, pre istotu som ju decentne naolejoval olejom na reťaze :-)
Prvé nabíjanie trvalo asi 4 hodiny, nabíjačka bola niečo viac teplá ako vlažná, batéria úplne studená (nabíjal som ju vytiahnutú z bicykla).
No a prvá jazda ma úplne očarila: na rovnej ceste som vôbec nepoužíval pedále, nechal som to na motor. Vyskúšal som všetkých 5 režimov jazdy, na piatom som na rovnej asfaltke dosiahol rýchlosť niečo cez 40 km/h. Otestoval som aj jazdu do strmšieho kopca, ale tu som si už musel pomôcť pedálmi, ale ozaj iba tak, aby sa nepovedalo a bicykel ma vytiahol do asi 2 km dlhého stúpania na asfaltke úplne bravúrne. Horšie to bolo dolu kopcom: tie brzdy nemajú potrebnú účinnosť, takže radšej treba ísť pomalšie a opatrnejšie. Oni síce zabrzdia, ale nie tak efektívne, ako by som čakal.
Batériu teda nabíjam doma, bicykel mám v pivnici bytovky, kde je na schodoch do pivnice kus dosky v úlohe "rampy". Dolu bicykel s obomi brzdami v pohode ubrzdím, hore vyjde (samozrejme po vložení batérie) bicykel na 1 stupni v pohode sám.
Na zadný nosič som si ešte za 12,90 € dokúpil oceľový košík s montážou napevno https://www.sportservis.sk/tasky-na-nosic/zadny-kosik-kellys-city-rear/
Čo sa týka LCD displeja, to ovládanie je dosť ťažkopádne, ale dá sa rýchlo pochopiť a nastaviť konfigurácia bicykla podľa potreby. Snáď iba resetovanie cesty mohlo byť v prvom menu.
Takže resumé: ak vám nevadí troška vyššia váha bicykla a až na tie troška slabšie brzdy hodnotím bicykel ako vynikajúci, jednoducho za málo peňazí veľmi veľa muziky a bicykel doporučujem.
pred 1 rok
Marek Hangody
Overený vlastník
5/5
Nemám čo vytknúť po zmene v nastaveniach 80km/h proste oranžová raketa
pred 1 rok
Jozef
Overený vlastník
5/5
Komfortne dodanie v kratkom case od objednavky, vyuzil som dobierku. Po zlozeni uzivam Eleglige velmi kratku dobu, ale zatial maximalna spokjonost, funguje velmi dobre. Odporucam.
Trochu dlhšie dodanie cez 2 týždne keď ho nemajú skladom ale veľká spokojnosť. Po zoskladani vypadá Lankeleisi mg740plus nadupane. Veľmi dobrá komunikácia obchodu.
pred 2 roky
mhkimona
Overený vlastník
5/5
Paraada, je rychly skladanie je jednoduche a dizajn super.
pred 2 roky
Vojtech Oliva
Overený vlastník
5/5
Som spokojný s kúpou.
pred 2 roky
Stanislav Urda
Overený vlastník
5/5
Rýchle dodanie, bicykel perfektný, ocko je veľmi spokojný.
Sialene rychly stroj 😀. Rozmyslal som nad tou silnejsou variantou ale toto ma uplne dostalo. Prve pocity po zopar km absolutne dokonale. V podstate je to elektricky moped 😀. Bravo! Na nakupy absolutne idealne. Len by potesil navod. Kiekto to ma za hodku poskladane mne to trvalo dve a s poriadnou davkou nadavok. Este ze mame YT
Bicykel splnil zatiaľ všetky očakávania, je pohodlný. Zabalený prišiel precízne, montáž trvala do pol hodiny podľa videa z YouTube. Momentálne nabehne 60 km + a ubudlo len jedna palička baterie na displeji. V teréne výborný
pred 2 roky
Jozef demko
Overený vlastník
5/5
Som spokojný ďakujem
pred 2 roky
GAttila
Overený vlastník
5/5
Je to super bike
pred 2 roky
Vladimir
Overený vlastník
4/5
Velmi som spokojny, kedze som trozska tazsi vymenil som tam sedanku za pohodlnejsiu... brzdy by som tiez odporucil vymenit.