Elektrický bicykel Touroll J1 ST
Kód: 8011
Pôvodná cena bola: 874.47€.753.85€Aktuálna cena je: 753.85€.
Elektrický bicykel Touroll J1 ST ponúka komfortnú jazdu v meste aj mimo neho s dôrazom na spoľahlivosť a bezpečnosť. O pohon sa stará motor 250 W v zadnom náboji s krútiacim momentom 45 Nm, ktorý poskytuje plynulé zrýchlenie. Energiu dodáva batéria 36 V 15,6 Ah (cca 561 Wh), ktorá je odnímateľná a má zámok na kľúč. Na jedno nabitie dosiahnete dojazd až 100 km a asistencia funguje do max. rýchlosti 25 km/h. Medzi unikáty patrí StVZO predné svetlo, LCD 1,8″ s USB, režim chôdze 6 km/h a IPX4 odolnosť spolu s uzamykateľnou vidlicou (80 mm) a plášťami Kenda 27.5×2.1.
Elektrický bicykel Touroll J1 ST ponúka komfortnú jazdu v meste aj mimo neho s dôrazom na spoľahlivosť a bezpečnosť. O pohon sa stará motor 250 W v zadnom náboji s krútiacim momentom 45 Nm, ktorý poskytuje plynulé zrýchlenie. Energiu dodáva batéria 36 V 15,6 Ah (cca 561 Wh), ktorá je odnímateľná a má zámok na kľúč. Na jedno nabitie dosiahnete dojazd až 100 km a asistencia funguje do max. rýchlosti 25 km/h. Medzi unikáty patrí StVZO predné svetlo, LCD 1,8″ s USB, režim chôdze 6 km/h a IPX4 odolnosť spolu s uzamykateľnou vidlicou (80 mm) a plášťami Kenda 27.5×2.1.
- Doručenie ZADARMO pre vybrané produkty
- Predĺžená lehota na odstúpenie od zmluvy na 20 dní
- Servisné stredisko, rýchla oprava a vybavenie reklamácie
- Možnosť pozáručného servisu
Bicykel funguje perfektne, som veľmi spokojný.
Bicykel je zatiaľ výborný, ma skvelý silny motor a super sedačku, zatial spokojnosť.
Kugoo M4 PRO s 21 Ah batériou je veľmi dobrá elektrická kolobežka. Batéria vydrží bez problémov 65 až 70 km na jedno nabitie a to mám 92 kg. Motor je 500 wattový v zadnom kolese a je dostatočne silný aby išiel 90 kg jazdec na rovine okolo 40 až 41 km/h. Do kopca je to 15-17 km/h. Kolobežka má 3 rýchlostné stupne (prvý je do 25 km/h, druhý je do 35 km/h a tretí je do 45 km/h). Silné predné svetlá dobre osvetľujú cestu pred kolobežkou (mne po vybalení s krabice svietili trochu dohora - dá sa to ale pomocou skrutiek nastaviť tak aby svietili mierne dole). Zadné svetlo svieti pri brzdení alebo keď je zapnuté predné svetlo. Intenzita svietenia zadného svetla sa pri brzdení zvýši. Užitočné je že táto kolobežka má blinkre. Ovládajú sa na ľavej strane volantu. Veľmi zaujímavé je aj podsvietenie kolobežky LED diódami. V noci je potom kolobežka dobre viditeľná. Jazda je plynulá, lebo predné a aj zadné odpruženie pracuje dobre. Ja som našiel len dve drobné nevýhody. Nový obdĺžnikový displej je pekný ale za jasného slnečného dňa na ňom vidno len rýchlosť a nevidno rýchlostný stupeň (1 až 3) a ani nevidno stav nabitia (či vybitia) batérie. Za zamračeného počasia alebo v tieni pod stromami počas slnečného dňa je displej viditeľný celkom dobre. No a druhou nevýhodou je že sa tento nový model nedá spojiť s aplikáciou pre Android s názvom Kugoo. Výbornou vecou je priložené sedadlo. Na dlhších cestách je určite lepšie sedieť ako dlho stáť na kolobežke. Sedadlo je mäkké a v celku dosť pohodlné. Volant je široký cez 60 cm a rýchlostná páčka je umiestnená pod displejom a ovláda sa palcom pravej ruky. Celkovo som z touto kolobežkou spokojný a môžem ju odporučiť na kúpu. Za cenu 506 eúr je to výhodná kúpa.
Mám najazdené 2200km a dojazd je stále 50km teraz som prvý krát menil pneu. Vynikajúca 👍
Dobrý deň dneska mi prišla úžasná kolobežka s neskutočným výkonom,dizajnom a doručenie bolo do 48h..môžem každému doporučit Kukirin G4 Max, vlajková loď tejto spoločnosti
Výborná komunikácia.vsetko podľa dohody.odporucam
Používam ho len pár dní ale aj tak dám malú recenziu. Tento bicykel som kúpil ako náhradu už za dosluhujúci Kugoo Kirin V1 ktorý mal 400 wattový motor a rovnakú 7,5 Ah batériu. Výhod je dosť.
Výhody oproti KuKirin V1
1. Má odpružený prednú vidlicu
2. Má sklápacie pedále
3. Zadné svetlo je už od výrobcu a je napojené na hlavnú batériu (netreba dokupovať a vkladať tužkové batérie)
4. Má vstavaný displej kde ukazuje aktuálnu rýchlosť, odjazdené kilometre, stav batérie a režim ECO, NORM, a HIGH. Starý KuKirin mal iba 4 ledky ukazujúce stav batérie
5. Dá sa zapnúť a vypnúť na diaľku Bluetooth ovládačom
6. Batéria je odnímateľná a dá sa teda nabíjať mimo bicykla
7. DYU A5ku možno zložiť tak že sa povolí páčka v strede rámu a bicykel sa dá akoby prelomiť napolovicu.
Nevýhody voči KuKirin V1:
1. Hlavná nevýhoda je že Dyu A5 má len 350 wattovú batériu a Kukirin V1 mal 400 wattovú batériu. Tých 50 wattow rozdiel sa mi zdal nepodstatný. Opak je pravdou. Dyu A5 ide pomalšie na rovine ale nie zase moc výrazne. Hlavný problém je jazda do kopca. Niektoré kopce čo som zvládol s KuKirin V1 zdolať bez pomoci pedálov sa už Dyu A5 musia zdolávať za asistencie pedálov lebo motor na moju váhu 95 kg prosto nestačí.
2. Druhá nevýhoda je vyššia hmotnosť Dyu A5 a to 22,4 kg oproti KuKirin V1 kde bola hmotnosť len 18 kg. Teda Dyu A5ka je o 4,4 kg ťažšia ale pritom má slabší motor o 50 wattov.
3. Nevýhoda je že Dyu A5ka má tempomat ktorý sa zapne už po 5 sekundách jazdy rovnakou rýchlosťou. Nijako na to neupozorní (zvukom a ani bliknutím displeja). Tempomat potom udržuje konštatnú rýchlosť až do stlačenia bzdovej páčky. Ak zabudnete že idete na tempomat môže byť z toho aj nehoda. Nenašiel som možnosť ako tempomat vypnúť.
Celkovo som s DYU A5 spokojný len pozor na rýchlo sa zapínajúci tempomat a na len 350 wattový motor. Ak máte 95 kg ako mám ja, tak na bezproblémovú jazdu do kopca zabudnite. Za cenu okolo 590 - 620 eúr sa dá tento mini elektrobicykel doporučiť.
Veľmi spokojný
Bicykel bol doručený v obrovskej a ťažkej krabici. Musel som počkať na pomoc so znesením, jeden to neodnesie. Aj keď sa mi najviac páčila čierna farba, kúpil som nakoniec oranžový, nech ma lepšie vidia šoféri áut :-)
Obrázky na webstránkach sú hodne zavádzajúce: očakával som bicykel v štýle skladačiek ESKA, ale teda bicykel je riadny kus "železa". Až po poskladaní som uznal, že deklarovaná nosnosť 150kg je úplne reálna (ja mám 185cm/106kg).
Takže po vybalení som skontroloval precízne zabalený obsah, všetko sedelo. Bicykel som skladal podľa videa na YT na linke https://www.youtube.com/watch?v=gBCQ8N76Ue8 a skladanie prebehlo bez najmenších problémov.
Dofúkal som kolesá, predné na 1,5 a zadné na 1,8 Bar.
Prekvapila ma úplne suchá reťaz - má byť typu KMZ. Netuším, čo to je a či sa takáto reťaz má alebo nemá mazať, pre istotu som ju decentne naolejoval olejom na reťaze :-)
Prvé nabíjanie trvalo asi 4 hodiny, nabíjačka bola niečo viac teplá ako vlažná, batéria úplne studená (nabíjal som ju vytiahnutú z bicykla).
No a prvá jazda ma úplne očarila: na rovnej ceste som vôbec nepoužíval pedále, nechal som to na motor. Vyskúšal som všetkých 5 režimov jazdy, na piatom som na rovnej asfaltke dosiahol rýchlosť niečo cez 40 km/h. Otestoval som aj jazdu do strmšieho kopca, ale tu som si už musel pomôcť pedálmi, ale ozaj iba tak, aby sa nepovedalo a bicykel ma vytiahol do asi 2 km dlhého stúpania na asfaltke úplne bravúrne. Horšie to bolo dolu kopcom: tie brzdy nemajú potrebnú účinnosť, takže radšej treba ísť pomalšie a opatrnejšie. Oni síce zabrzdia, ale nie tak efektívne, ako by som čakal.
Batériu teda nabíjam doma, bicykel mám v pivnici bytovky, kde je na schodoch do pivnice kus dosky v úlohe "rampy". Dolu bicykel s obomi brzdami v pohode ubrzdím, hore vyjde (samozrejme po vložení batérie) bicykel na 1 stupni v pohode sám.
Na zadný nosič som si ešte za 12,90 € dokúpil oceľový košík s montážou napevno https://www.sportservis.sk/tasky-na-nosic/zadny-kosik-kellys-city-rear/
Čo sa týka LCD displeja, to ovládanie je dosť ťažkopádne, ale dá sa rýchlo pochopiť a nastaviť konfigurácia bicykla podľa potreby. Snáď iba resetovanie cesty mohlo byť v prvom menu.
Takže resumé: ak vám nevadí troška vyššia váha bicykla a až na tie troška slabšie brzdy hodnotím bicykel ako vynikajúci, jednoducho za málo peňazí veľmi veľa muziky a bicykel doporučujem.
Nemám čo vytknúť po zmene v nastaveniach 80km/h proste oranžová raketa
Komfortne dodanie v kratkom case od objednavky, vyuzil som dobierku. Po zlozeni uzivam Eleglige velmi kratku dobu, ale zatial maximalna spokjonost, funguje velmi dobre. Odporucam.
Všetko super,bicykel šlape ako má. Doručenie na druhý deň,všetko pekne zabalené.Super,odporučam.
Dakujem za ústretovosť výborný obchod ochota poradiť vsetko je bez problemov rýchlosť a spoľahlivosť spokojnost súper
Trochu dlhšie dodanie cez 2 týždne keď ho nemajú skladom ale veľká spokojnosť. Po zoskladani vypadá Lankeleisi mg740plus nadupane. Veľmi dobrá komunikácia obchodu.
Paraada, je rychly skladanie je jednoduche a dizajn super.
Som spokojný s kúpou.
Rýchle dodanie, bicykel perfektný, ocko je veľmi spokojný.
Presne podľa očakávania. Sedadlo trocha tvrdšie, ale to nie je až taká veľká vada, asi stačí len zviknúť si. Zatiaľ veľká spojnosť. Odporúčam.
Zazitok z kazdej jazdy vyborny tah stabilita sklopis das do auta a jazdis na najkrajsich miestach 👍
Exppresné dodanie (123kuriér/odprúčam!) bike super kvalita aj výkon za dobrú cenu . Ešte sa len "zoznamujeme" ale vrelo odporúčam !
Sialene rychly stroj 😀. Rozmyslal som nad tou silnejsou variantou ale toto ma uplne dostalo. Prve pocity po zopar km absolutne dokonale. V podstate je to elektricky moped 😀. Bravo! Na nakupy absolutne idealne. Len by potesil navod. Kiekto to ma za hodku poskladane mne to trvalo dve a s poriadnou davkou nadavok. Este ze mame YT
Zatiaľ veľká spokojnosť
Bicykel splnil zatiaľ všetky očakávania, je pohodlný. Zabalený prišiel precízne, montáž trvala do pol hodiny podľa videa z YouTube. Momentálne nabehne 60 km + a ubudlo len jedna palička baterie na displeji. V teréne výborný
Som spokojný ďakujem
Všetko v najlepšom poriadnu
Super
Elektrický bicykel Touroll J1 ST je spoľahlivý spoločník na mestské dochádzanie aj víkendové výlety. Step‑through rám uľahčuje nastupovanie a výkonný 250 W motor s krútiacim momentom 45 Nm plynulo zrýchľuje do zákonom limitovaných 25 km/h. Vyberateľná batéria 36 V 15,6 Ah poskytuje dojazd až 100 km v asistenčnom režime, takže zvládne aj dlhšie trasy. 1,8" LCD s USB zobrazuje rýchlosť, úroveň asistencie a stav batérie a zároveň dobije telefón. Nechýba StVZO osvetlenie a nosič ani nastaviteľný predstavec a odolnosť IPX4 pre bezstarostné používanie.
Shimano 7‑rýchlostné radenie vám umožní zvoliť si kadenciu presne podľa profilu trate. Elektronika ponúka 5 úrovní asistencie s plynulým prechodom medzi režimami. Podpora je kalibrovaná na maximálne 25 km/h a v meste poteší aj režim chôdze 6 km/h. O istotu sa starajú mechanické kotúčové brzdy s e‑brzdou, ktoré okamžite odpoja motor pri brzdení. Spolupracujú s ergonomickými gripmi a prehľadným displejom, aby bola každá zmena tempa prirodzená a čitateľná.
Predná uzamykateľná vidlica tlmí nerovnosti a dovolí zvoliť pevnú alebo komfortnú odozvu podľa terénu. Ponúka 80 mm zdvih, ktorý výrazne odľahčí ruky na dlažbe či štrku. Integrované StVZO svetlo presne smeruje lúč bez oslňovania a zvyšuje bezpečnosť v premávke. Jazdu stabilizujú stabilné plášte Kenda 27.5×2.1 a bahno odrazia plnohodnotné blatníky. Elektronika je chránená odolnosťou IPX4 a celok si pritom zachováva hmotnosť 26,9 kg a kompaktné rozmery 1810×680×1130 mm.
Pohon, ktorý zvládne mesto aj výlety
Nábojový bezkefový motor prináša plynulé rozbiehanie a tichý chod s minimálnymi nárokmi na servis. Stabilné dávkovanie výkonu oceníte v hustej premávke aj na dlhších rovinách. Viac stupňov asistencie umožní pridať pomoc presne podľa situácie a udržať príjemnú kadenciu. Celok pôsobí predvídateľne, takže zmeny tempa sú prirodzené a bez trhania.
Energia pod kontrolou
Akumulátor môžete vybrať jedným pohybom a nabiť priamo na bicykli alebo mimo neho. Na ráme ho zabezpečíte zámkom na kľúč, čo zvyšuje pokoj pri parkovaní; v balení sú priložené dva kusy. Štandardná nabíjačka 42 V / 2 A je pripravená na bežnú zásuvku a šetrné dobíjanie. Stav energie sledujete na displeji, takže vždy viete, kedy je čas dobiť.
Pohoda v sedle každý deň
Odpruženie účinne zjemní dlažbu, koľaje či štrk, aby ruky a chrbát menej trpeli. Optimálny tlak v plášťoch 45–65 PSI pomáha skombinovať istotu v zákrutách s nízkym valivým odporom. Široký rozsah výšky sedla uľahčuje nastavenie pohodlnej pozície pre rôzne postavy. Vyvážené jazdné vlastnosti prajú dlhším presunom bez zbytočnej únavy.
Obsah balenia
* Skutočný obsah sa môže líšiť podľa variantu.
Montáž a prvé nastavenie
Rozbalenie
Otvorte krabicu, odstráňte ochranné výplne a skontrolujte obsah podľa zoznamu: bicykel, nabíjačka, predné a zadné svetlo, LCD, blatníky, odrazky do špíc, pedále, dva kľúče, sada náradia a manuál.
Obal si ponechajte do skončenia montáže; drobné diely nechajte v sáčkoch, aby sa nestratili.
Skladanie
Namontujte predné koleso, predný blatník a svetlo, osaďte sedlo a pedále (ľavý má opačný závit) a vycentrujte riadidlá. Postupujte podľa návodu; dorazové skrutky a rýchloupínaky dotiahnite na doporučené hodnoty.
Ak máte momentový kľúč, použite ho pri dotiahnutí predstavca a pedálov.
Kontrola & prvá jazda
Skúšobne aktivujte brzdy, skontrolujte nastavenie sedla a tlak v plášťoch; výrobca uvádza rozsah 40–70 PSI a ideál 45–65 PSI. Otestujte osvetlenie a preklikajte asistenciu; prvé metre absolvujte pomaly mimo premávky.
V silnom daždi bicykel radšej uskladnite vnútri a pred jazdou utrite konektory dosucha.
Najčastejšie otázky
Je batéria odnímateľná a uzamykateľná?
Aký tlak plášťov odporúča výrobca?
Koľko je bicykel zmontovaný pri doručení a čo treba nainštalovať?
Je e‑bike vhodný do dažďa?
Je v balení aj zadné svetlo a kľúče?
Čo všetko zobrazuje LCD displej?

Preprava a priebeh doručenia
Produkty odosielame výhradne kuriérskou službou. Po odoslaní zásielky obdržíte sledovacie údaje a kuriér vás bude informovať o doručení. Ak je tovar skladom, obvyklé doručenie prebieha v priebehu nasledujúceho pracovného dňa. Presné „Predbežné dodanie“ sa zobrazuje priamo pri produkte.
Platba pri doručení
Platba pri doručení je možná v hotovosti alebo kartou (podľa možností kuriéra). Dostupnosť platobných metód uvidíte v košíku/pokladni.- Kuriér vás kontaktuje v deň doručenia.
- Ak potrebujete zmeniť termín alebo adresu, urobte to prosím cez odkaz v SMS/e-maile od dopravcu.
- Pri doručení na dobierku majte pripravenú hotovosť alebo kartu (podľa možností kuriéra).
- Po prevzatí si zásielku skontrolujte – v prípade poškodenia spíšte s kuriérom protokol.
Osobný odber & testovanie
Osobný odber nie je možný – nemáme pokladňu ani kapacitu obsluhovať zákazníkov osobne. Tovar zasielame iba kuriérom. Nemáme kamennú predajňu, iba sklad, preto neponúkame možnosť produkt pred kúpou vidieť či otestovať.
Vrátenie tovaru
Zákazník môže tovar vrátiť do 20 dní bez udania dôvodu. Vrátený produkt musí byť nepoužitý a v pôvodnom balení. Postup na vrátenie vám pošleme na vyžiadanie – stačí nás kontaktovať.
OTÁZKY A ODPOVEDE



Recenzie
Zatiaľ nie sú žiadne recenzie